Saturday 28 February 2015

20150216 大帽山

「為左一睹雲海,星期一返工前玩命上山又有咩好怕喎!」by某唔識死的打工仔


20150216 大帽山






以我對雲海微薄的知識,只知濕度要夠高、風要夠大,

而且氣溫大約18-19度左右先會遇得上。


悉逢友人有興趣,把心一橫決定星期一早上返工前癲一次!!!




於是...

半夜3點幾起身,睡眼睲鬆地搭兩程車到荃灣,

再轉的士上到半山的閘口,之後便要徒步上山啦。



大約行了快一小時,中途停底過影星,

不過今次影得唔好 (電腦睇番先知out-focus..喊出黎)所以圖就請跳過吧XD








走著走著天已經開始光。



沿途很多人(平均5分鐘有1個),不少人帶著大腳架都行得快過我地...

於是我地加快腳步行上山,一回頭看...

“哇死啦!啲霧追到黎啦!”

大"霧"山果然名不虛傳,不夠5秒我地已經被霧包圍了...(汗



然而,30秒後我地身旁的霧又消失了... 好難捉摸呀呀呀(抱頭

隨著霧的散去,雲海在我地眼前逐漸成形了!









天亮了!



雲繞山




向上看就是雷達站



基本上友人與我在每一個彎位都禁不著要停下來拍拍拍




天全光了,我以為霧會散啦

回頭一看還是滿滿的...哈哈哈,大霧山果然是大霧




山下建築物也可見得清清楚楚







終於走到正東方!AMAZING!!!

睇下幾鬼多師兄師姐已經覇好個靚位



我全程冇停手,但可能欠缺經驗所以我滿意的不多(嘆氣

以下呢張crop走了上方爆光的太陽就比較好。



拍拍拍拍拍一輪之後自拍番張先

(by 倒數+腳架)


(by 友人)








撤退時識左兩位師兄 :D




下山時霧又朝我地吹來



結論:呢個山啲霧係唔會散的,完!









再次穿過閘口後,落番去公路搵巴士搭

遇上耶穌光



搭51號巴士(班次大約半小時)落番荃灣地鐵站

嗚嗚...然後依依不捨返工去!!








等巴士喳,抬頭就有靚題材

老細,好難怪我返工時人在心不在囉 ' 3 '


No comments:

Post a Comment