Monday 5 January 2015

20150104 九担租


九担租的紅葉
                                    」









20R小巴班次疏到一小時一班...嗚呀

幾經轉折(大埔撘20C到大尾篤再轉$50的士)才到達烏蛟騰村,再步行入九担租。



沿途經過清澈見底的小河流。
加上旁邊的樹影真係一流,令我與同行友人難以視而不見,見而不影!



行了約15分鐘後到達一片荒廢的田地,背後的林中據說有13棵楓葉樹。
去到已經有不少龍友同情侶在埸。



登登登凳,主角出埸!!!



不過因樹長得高大(或者係我本身比較矮...),
葉子都在樹身較高的地方,即使我已經裝備了15-85mm都覺得好遠呀...

而且單反堅重,影到我手軟,掂起腳尖又掂到我腳都軟。



由於當日到達時間接近日落時份,陽光斜斜地照得紅葉好通透。
一層層紅色鮮橙色咁疊埋,啊啊啊啊啊啊出血啦





影到冇野好影之際,突然發現樹的正後方有座小山行幾級就可登上。
我諗都唔諗就狗衝左上去。

視野一流!我與紅葉之間的距離大幅收窄,旁邊有綠葉映襯,
可以發揮的地方多好多。興奮呀簡直係!




多左個遠山作背景,顏色放埋一齊好夾好靚好日本呀呀呀!!(心心眼




4時多,遠遠可以見到對面林中有一大堆登山人仕向出口方向離開。
但到達的人依然絡繹不絕,大慨想趕及在日落西山前到這紅葉秘境朝聖吧。



跟大隊離開前,好奇向相反方向走了數分鐘發現了這一棵雙生樹,紅葉都在樹頂。



話咁快,日已落。



【醒水唔該】
離開時,非平日的話會好多行山人仕,記得預早到20R小巴站等車,
否則又要沿住馬路行45分鐘去新娘潭275R巴士站...
(沒錯就係今次我們中的伏,呵呵)

因為會有的士經過既機會係近乎零,所以係有米的都要直call的士。



No comments:

Post a Comment